Охтирська Загальноосвітня школа №8

ЦЕ ВРЯТУЄ ВАШЕ ЖИТТЯ! (Інформація щодо безпечних укриттів)

ІНКЛЮЗИВНА ОСВІТА

Перелік законодавчих, нормативно-правових документів, що регламентують упровадження інклюзивного навчання в закладах загальної середньої освіти

  • Загальна декларація прав людини (1948 рік)
  • Конвенція про права дитини (ратифікована Верховною Радою України 27.02.1991)
  • Конвенція ООН про права осіб з інвалідністю. Зауваження загального порядку № 4 (2016 р.) від 02.09.2016
  • Конвенція про права інвалідів (ратифікована Верховною Радою України 16.12.2009, набрала чинності 06.03.2010)
  • Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України» від 24.12.2015 № 911-VIII
  • Закон України «Про освіту» від 05.09.2017 № 2145-VІІІ
  • Указ Президента України від 01 червня 2005 року № 900/2005 «Про першочергові заходи щодо створення сприятливих умов життєдіяльності осіб з обмеженими фізичними можливостями»
  • Указ Президента України від 12 серпня 2007 року № 1228/2007 «Про додаткові невідкладні заходи щодо створення сприятливих умов життєдіяльності осіб з обмеженими фізичними можливостями»
  • Указ Президента України від 19 травня 2011 року № 588/2011 «Про заходи щодо розв’язання актуальних проблем осіб з обмеженими фізичними можливостями»
  • Указ Президента України від 03 грудня 2015 року № 678/2015 «Про активізацію роботи щодо забезпечення прав людей з інвалідністю»
  • Постанова Кабінету Міністрів України від 15 серпня 2011 р. № 872 «Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах»
  • Постанова Кабінету Міністрів України від 21 серпня 2013 р. № 607 «Про затвердження Державного стандарту початкової загальної освіти для дітей з особливими освітніми потребами»
  • Постанова Кабінету Міністрів України від 14 лютого 2017 р. № 88 «Про затвердження Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами»
  • Постанова Кабінету Міністрів України від 12 липня 2017 р. № 545 «Про затвердження Положення про інклюзивно-ресурсний центр»
  • Постанова Кабінету Міністрів України від 9 серпня 2017 р. № 576 «Про внесення змін до Типового положення про комісію з питань захисту прав дитини і Положення про загальноосвітній навчальний заклад»
  • Постанова Кабінету Міністрів України від 9 серпня 2017 р. № 588 «Про внесення змін до Порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах»
  • Постанова Кабінету Міністрів від 15 листопада 2017 р. № 863 «Про внесення змін до Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами»
  • Розпорядження Кабінету Міністрів України від 9 серпня 2017 р. № 526-р «Про Національну стратегію реформування системи інституційного догляду та виховання дітей на 2017-2026 роки та план заходів з реалізації її І етапу»
  • Наказ Міністерства освіти і науки України від 01.10.2010 № 912 «Про затвердження Концепції розвитку інклюзивного навчання»
  • Наказ Міністерства освіти і науки України від 09.12.2010 № 1224 «Про затвердження Положення про спеціальні класи для навчання дітей з особливими освітніми потребами у загальноосвітніх навчальних закладах»
  • Наказ Міністерства освіти і науки України від 14.06.2013 № 768 «Про затвердження плану заходів щодо забезпечення права на освіту дітей з особливими освітніми потребами, у тому числі дітей-інвалідів»
  • Наказ Міністерства освіти і науки України від 28.01.2014 № 80 «Про затвердження Типових навчальних планів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку (початкова школа), із змінами, внесеними наказами МОН України від 11.02.2014 № 133; від 16.04.2014 № 460»
  • Наказ Міністерства освіти і науки України від 06.02.2015 № 104/52 «Про затвердження Порядку комплектування інклюзивних груп у дошкільних навчальних закладах»
  • Наказ Міністерства освіти і науки України від 12.02.2015 № 134 «Про затвердження Типових навчальних планів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів ІІІ ступеня для дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку»
  • Наказ Міністерства освіти і науки України від 12.01.2016 № 8 «Про затвердження Положення про індивідуальну форму навчання в загальноосвітніх навчальних закладах»
  • Наказ Міністерства освіти і науки України від 29.04.2016 № 476 «Про надання грифів Міністерства освіти і науки України навчальній літературі для дітей з особливими освітніми потребами»
  • Наказ Міністерства освіти і науки України від 20.05.2016 № 544 «Про внесення змін до наказу Міністерства освіти і науки України від 04 листопада 2010 року № 1055»
  • Наказ Міністерства освіти і науки України від 12.07.2017 № 1/9-385 «Про навчальні плани та організацію навчально-реабілітаційного процесу для учнів з особливими освітніми потребами загальноосвітніх навчальних закладів у 2017/2018 навчальному році»
  • Наказ Міністерства освіти і науки України від 21.07.2017 № 1081 «Про затвердження типового навчального плану для дітей з інтелектуальними порушеннями помірного та тяжкого ступеня (початкова школа)»
  • Лист Міністерства освіти і науки України України від 19.09.2017 №11-9320 «Про організацію корекційно-розвиткової роботи з дітьми із порушеннями слуху, які навчаються у загальноосвітніх навчальних закладах»
  • Лист Міністерства освіти і науки України від 18.05.2012 № 1/9-384 «Про організацію інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах»
  • Лист Міністерства освіти і науки України від 26.07.2012 № 1/9-529 «Про організацію психологічного супроводу в умовах інклюзивного навчання»
  • Лист Міністерства освіти і науки України 25.09.2012 № 1/9-675 «Щодо посадових обов’язків асистента вчителя»
  • Лист Міністерства освіти і науки України від 28.09.2012 № 1/9-694 «Щодо введення посади вихователя (асистента вчителя) у загальноосвітніх навчальних закладах з інклюзивним навчанням»
  • Лист Міністерства освіти і науки України від 02.01.2013 № 1/9-1 «Про визначення завдань працівників психологічної служби системи освіти в умовах інклюзивного навчання»
  • Лист Міністерства освіти і науки України від 13.08.2014 № 1/9-413 «Про організацію навчально-виховного процесу учнів з розумовою відсталістю та затримкою психічного розвитку»
  • Лист Міністерства освіти і науки України від 13.08.2014 № 1/9-414 «Про забезпечення безперешкодного доступу до навчальних закладів»
  • Лист Міністерства освіти і науки України від 09.06.2016 № 1/9-293 «Про доступність дітей з особливими потребами до опорних навчальних закладів»
  • Лист Міністерства освіти і науки України від 10.01.2017 3 1/9-2 «Про сучасні підходи до навчально-виховного процесу учнів з особливими освітніми потребами»
  • Лист Міністерства освіти і науки України від 03.07.2017 № 1/9-362 «Про Перелік навчальних програм, підручників та навчально-методичних посібників, рекомендованих Міністерством освіти і науки України для використання у загальноосвітніх навчальних закладах для навчання дітей з особливими освітніми потребами (за нозологіями) у 2017/2018 навчальному році»
  • Лист Міністерства освіти і науки України від 29.11.2017 № 1/9-639 «Щодо Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами»
  • Лист Міністерства освіти і науки України від 05.02.2018 № 2.5-281 щодо тривалості уроків в інклюзивних класах, функціональних обов’язків асистента вчителя
  • ЗАКОН УКРАЇНИ «Про внесення змін до деяких законів України щодо доступу осіб з особливими освітніми потребами до освітніх послуг»від 06.09.2018№ 2541-VIII
  • РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО СТВОРЕННЯ ІНКЛЮЗИВНО-РЕСУРСНИХ ЦЕНТРІВ
  • ТИПОВІ ІНТЕР’ЄРИ ЩОДО СТВОРЕННЯ СУЧАСНОГО ІНКЛЮЗИВНОГО ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА
    • ТИПОВІ ІНТЕР’ЄРНІ РІШЕННЯ ІНКЛЮЗИВНО-РЕСУРСНОГО ЦЕНТРУ
    • ІНКЛЮЗИВНО-РЕСУРСНИЙ ЦЕНТР (ВЧИТЕЛЬСЬКА)
    • РЕСУРСНА КІМНАТА
    • ПРОЕКТ МЕДІАТЕКИ
  • Лист Міністерства освіти і науки України від 13.11.2018 № 1/9-691 “Щодо організації діяльності інклюзивних груп у закладах дошкільної освіти”
  • Наказ Міністерства освіти і науки України від 02.07.2019 № 917 “Про затвердження типової освітньої програми початкової освіти спеціальних закладів загальної середньої освіти для учнів 2 класу з порушеннями інтелектуального розвитку”
  • Лист Міністерства освіти і науки України від 05.08.2019 № 1/9-498″Методичні організації щодо організації навчання осіб з особливими освітніми потребами в закладах освіти в 2019/2020 н.р”