ПРОТИДІЯ БУЛІНГУ В ШКІЛЬНОМУ СЕРЕДОВИЩІ
СХВАЛЕНО Протокол засідання педагогічної радиОхтирської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 8від 31.08.2023 № 1 | ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ директора Охтирської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 8від 31.08.2023 № 77 |
План заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу (цькуванню)
в Охтирській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів № 8
Охтирської міської ради Сумської області
на 2023-2024 навчальний рік
№
п/п |
Заходи | Терміни
проведення |
Цільова аудиторія | Відповідальний |
1 | Засідання педагогічної ради «Про виконання плану заходів,
спрямованих на запобігання та протидію булінгу (цькуванню)» |
31.08.2023 | Педагогічні
працівники |
Адміністрація школи |
2 | Чергування учителів у їдальні, коридорах, ігровому майданчику, шкільному подвір’ї | За умови відновлення очного навчання | Учні 1-11 класів | ЗДНВР Чергінець І.П., ЗДВР Голець Л.Л. |
3 | Тематичні батьківські збори «Булінг та кібербулінг- сучасна загроза» | Вересень | Батьки учнів 1-11 класів | Класні керівники |
4 | Проведення годин класного керівника, інших форм виховної роботи за окремими планами класних керівників | Протягом року | Учні 5-11 класів | Класні керівники |
5 | Урок відвертого спілкування «Змінюй в собі негативне ставлення до інших» | Вересень | Учні 1 – 4 класу | Класні керівники |
6 | Організація механізмів звернення та поновлення інформаційних скриньок для повідомлень про випадки булінгу- консультативний пункт «Скринька довіри» | Вересень | Учні 1-11 класів | Практичний психолог, соціальний педагог, класні керівники |
7 | Співпраця з представниками сектору ювенальної превенції Національної поліції України, службою у справах дітей, соціальною службою для сім’ї, дітей та молоді | Протягом року | Адміністрація щколи, класні керівники,
практичний психолог, педагог-організатор |
|
8 | Поради «Як допомогти дітям впоратися з булінгом» | Протягом року | Батьківський колектив | Практичний психолог, класні керівники |
9 | Бесіда «Конфлікт. Шляхи його розвязання мирним шляхом» | Вересень | Учні 1-11 класів | Класні керівники,
практичний психолог |
10 | Заходи в рамках Всеукраїнського тижня протидії булінгу (цькування) | Вересень | Учні 1-11 класів | ЗДВР, класні керівники,
практичний психолог, педагог-організатор |
11 | Консультування класних керівників щодо запобігання булінгу (цькування) та заходів реагування | Протягом року | Класні керівники | Практичний психолог, соціальний педагог |
12 | Імітаційна гра «Насильство-це…» | Жовтень | Учні 3-4 класів | Практичний психолог, класні керівники |
13 | Година спілкування «Досить цькувати, давай товаришувати» | Жовтень | Учні 1-2 класів | Практичний психолог, соціальний педагог |
14 | Бібліотечні уроки, виставки літератури, бесіди «Ми – проти булінгу!» | Жовтень | Учні 1-11 класів | Практичний психолог, бібліотекар |
15 | Година корисних порад «Попередження булінгу, або як швидко стати своїм серед чужих:корисна шпаргалка». | Жовтень | Учні 8-11 класу | Практичний психолог, класні керівники |
16 | Лекція для батьків «Що робити, якщо Ваша дитина стала жертвою булінгу» | Жовтень | Батьки учнів 1-11класів | Практичний психолог, соціальний педагог |
17 | Перегляд відеопрезентації «Приховані тенета соціально небезпечних ігор» | Жовтень | Учні10 -11 класів | Практичний психолог |
18 | Конкурс-виставка плакатів на тему «Шкільному булінгу скажемо – Ні!» | Листопад | Учні 5-9 класу | Практичний психолог,
педагог-організатор |
19 | Заходи в рамках акції «16 днів проти насильства» | Листопад – грудень | Учні 1-11 класів | Педагогічний колектив |
20 | Година спілкування «Правові наслідки булінгу» | Листопад | Учні 6-11класів | Практичний психолог, соціальний педагог |
21 | Година відвертого спілкування «Не допускай проявів булінгу над собою» | Листопад | Учні 1-4 класів | Практичний психолог, класні керівники |
22 | Акція «Подаруй обійми» до Всесвітнього дня доброти | Листопад | Учнів 1-11класу | Практичний психолог, педагог-організатор |
23 | Година спілкування «Що таке агресія? Як навчитися нею керувати?» | Листопад | Учні 5-8 класів | Практичний психолог, соціальний педагог |
24 | Тренінгові заняття «Мій світ без булінгу», «Конфлікт породжує насильство», «Стоп булінг» | Грудень | Учні 5-11 класів | Практичний психолог, класні керівники |
25 | Анкетування «Що я знаю про булінг» | Грудень | Учні 3-10 класів | Практичний психолог, соціальний педагог |
26 | Рекомендації щодо профілактики булінгу в класних колективах (за результатами анкетування) | Грудень | Класні керівники | ЗДВР Голець Л.Л.,
практичний психолог |
27 | Лекція «Як не стати жертвою кібербулінгу» | Грудень | Учні 10-11 класів | Практичний психолог, соціальний педагог |
28 | Рекомендації учням та батькам по профілактиці булінгу в шкільному середовищі | Грудень | Учні, батьки | ЗДВР Голець Л.Л., класні керівники |
29 | Перегляд мультфільмів, які допоможуть запобігти булінгу серед дітей | Січень | Учні 1-4 класів | Практичний психолог, класні керівники |
30 | Година класного керівника «Поведінка в конфлікті. Що означає відповідальність за власну поведінку» | Січень | Учні 8-11 класу | Класні керівники |
31 | Групова консультація «Віртуальний терор: тролінг і кібербулінг». | Січень | Учні 5-9 класів | Практичний психолог, соціальний педагог |
32 | Хвилинка відвертого спілкування «Не допускай насилля над іншими» | Січень | Учні 1-4 класу | Класні керівники,
практичний психолог |
33 | Круглий стіл «Булінг. Як розпізнати» | Січень | Педагогічні
працівники |
Практичний психолог, соціальний педагог |
34 | Етичні бесіди «Поважай себе, але про оточуючих не забувай» | Лютий | Учні 5-9 класів | Практичний психолог,
класні керівники |
35 | Інформаційні бесіди «Як уберегти себе від насильства», «Кібербулінг: безпечне віртуальне спілкування» | Лютий | Учні 7-11 класів | Практичний психолог, класні керівники |
36 | Тренінгове заняття «Як протистояти тиску та відстоювати власну позицію» | Лютий | Учні 5-6 класів | Практичний психолог, соціальний педагог |
37 | Гра-мандрівка « В ігри граємо дружніми зростаємо» | Лютий | Учні1-4 класів | Практичний психолог, педагог-організатор |
38 | Книжково – ілюстративна виставка в бібліотеці « Насильству – стоп» | Лютий | Учні 1-11 класів | Бібліотекар |
39 | Консультація: «Основні прийоми розв’язання конфліктів між дітьми, як запорука попередження боулінгу в дитячому колективі» | Березень | Педагогічні
працівники |
Практичний психолог, соціальний педагог |
40 | Години відвертого спілкування «Зупиніться! Не моя історія про булінг»» | Березень | Учні 9-11класів | Практичний психолог, класні керівники |
41 | Ділова імітаційна гра «Непередбачувані обставини» | Березень | Учні 5-7 класів | Практичний психолог, соціальний педагог |
42 | Година спілкування «Віртуальний терор: тролінг і кібербулінг» | Березень | Учні 8-11 класів | Практичний психолог, класні керівники |
43 | Анкетування учнів щодо вивчення проблеми насильства | Березень | Учні 1-11 класів (вибірково) | Практичний психолог, соціальний педагог |
44 | Тренінгові заняття «Шкільному булінгу скажемо «Ні». Шлях до самоконтролю» | Квітень | Учні 8-9 класу | Практичний психолог, соціальний педагог |
45 | Виготовлення та розповсюдження інформаційних пам’яток «Твої права- твій захист» | Квітень | Учні 5-9 класів | Практичний психолог, педагог-організатор |
46 | Інтерв’ю-опитування «Як боротися зі цькуванням та кібербулінгом? | Квітень-травень | Учні 5-11 класів | Практичний психолог, класні керівники |
47 | Імітаційна гра з попередження булінгу «Якщо тебе ображають» |
Квітень |
Учні 1-4 класу | Практичний психолог, соціальний педагог |
48 | Бесіди «Літо – це час дружби та незабутніх спогадів!», Моє безпечне літо» | Травень | Учні 1-11 класів | Класні керівники, практичний психолог |
49 | Анонімне анкетування учнів про запобігання випадків булінгу (цькування) у школі, реагування на конфлікти | Травень | Учні 1-11 класів | Адміністрація школи |
50 | Анкетування батьків щодо безпечного середовища в школі | Травень | Батьки учнів 1-11 класів | Адміністрація школи, класні керівники |
Заступник директора з виховної роботи Людмила ГОЛЕЦЬ
Практичний психолог, соціальний педагог Людмила КОСЕНКО