Охтирська Загальноосвітня школа №8

Про затвердження протиепідемічних заходів у закладі

ВІДДІЛ ОСВІТИ ОХТИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
ОХТИРСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ № 8
ОХТИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

16.08.2021                                            Охтирка                                          № 90-од

Про затвердження протиепідемічних

заходів у закладі в зв’язку з поширенням

коронавірусної хвороби (COVID-19)

в умовах карантину

 

Відповідно до Постанови Головного санітарного лікаря України від 23.04.2021 № 4 «Про затвердження протиепідемічних заходів у закладах освіти на період карантину в зв’язку поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)», з метою запобігання поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19), запобігання ускладнення епідемічної ситуації внаслідок поширення коронавірусної хвороби (COVID-19), забезпечення суворого виконання протиепідемічних заходів у школі

 

НАКАЗУЮ:

 

  1. Затвердити протиепідемічні заходи у школі на період карантину в зв’язку поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19) (додаються).
  2. Працівникам школи забезпечити неухильне виконання заходів, спрямованих на попередження поширення коронавірусної хвороби (COVID-19).
  3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

 

 

 

 

Директор школи                                                  О.ЛУЧКО

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток до наказу

Охтирської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 8

від 16.08.2021 № 90-од

 

Протиепідемічні заходи

на період карантину в зв’язку поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)

 

№ з/п Зміст заходу Відповідальний Термін Контроль
1 Виконанням Постанови Головного санітарного лікаря України від 23.04.2021 № 4 «Про затвердження протиепідемічних заходів у закладах освіти на період карантину в зв’язку поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)» Працівники закладу, учні Постійно Директор школи Лучко О.М.
2 Допуск до роботи персоналу школи за умови використання засобів індивідуального захисту (респіратора або захисної маски, у тому числі виготовлених самостійно) Чергові учителі Постійно ЗДНВР Чергінець І.П.
3 Допуск до роботи персоналу школи після проведення термометрії безконтактним термометром. Працівники із ознаками гострого респіраторного захворювання або підвищеною температурою тіла понад 37.2 С не допускаються до роботи Сестра медична Рибак З.І. Постійно Адміністрація школи
4 Недопущення до роботи персоналу, визначеного таким, який потребує самоізоляції Сестра медична Рибак З.І. Постійно ЗДНВР Чергінець І.П.
5 Проведення роз’яснювальної роботи з персоналом щодо індивідуальних заходів профілактики та реагування на виявлення симптомів коронавірусної хвороби (COVID-19) серед працівників або здобувачів освіти Сестра медична Рибак З.І. До 26.08.2021 ЗДВР Голець Л.Л.
6 Проведення роз’яснювальної роботи зі здобувачами освіти щодо індивідуальних заходів профілактики та реагування на виявлення симптомів коронавірусної хвороби (COVID-19) серед працівників або здобувачів освіти Сестра медична Рибак З.І., класні керівники 1-11 класів До 02.09.2021 ЗДВР Голець Л.Л.
7 Виконання алгоритмів дій на випадок надзвичайної ситуації, пов’язаною з реєстрацією випадків захворювання на коронавірусну хворобу серед здобувачів освіти та працівників школи Сестра медична Рибак З.І. У випадку захворювань Директор школи Лучко О.М.
8 Проведеня інструктажу для працівників щодо запобігання поширенню коронавірусної інфекції (COVID-19), дотримання правил респіраторної гігієни та протиепідемічних заходів ЗДНВР Чергінець І.П., ЗДВР Голець Л.Л. відповідно до встановленого розподілу До 31.08.2021 Директор школи Лучко О.М.
9 Забезпечення усіх працівники закладу засобами індивідуального захисту із розрахунку і захисна маска на 3 години роботи. Засоби індивідуального захисту мають бути в наявності із розрахунку на 5 робочих днів, у т.ч. на 1 робочу зміну – безпосередньо на робочому місці працівника. Сестра медична Рибак З.І., працівники школи До 31.08.2021 Директор школи Лучко О.М.
10 Ретельне миття рук з милом або обробка антисептичним засобом після кожного зняття засобів індивідуального захисту та перед одяганням чистих засобів індивідуального захисту Працівники школи Постійно Самоконтроль
11 Організація централізованого збору використаних засобів індивідуального захисту, паперових серветок в окремі контейнери (урни) з кришками та поліетиленовими пакетами, з подальшою утилізацією згідно з укладеними угодами на вивіз твердих побутових відходів Сестра медична Рибак З.І., робітник з обслуговування та ремонту будинків Голець В.І. До 01.09.2021 ЗДВР Голець Л.Л.
12 Проведення навчання працівників щодо одягання, використання, зняття засобів індивідуального захисту, їх утилізації Сестра медична Рибак З.І. До 31.08.2021 ЗДВР Голець Л.Л.
13 Забезпечення необхідних умов для дотриманням працівниками правил особистої гігієни (рукомийники, мило рідке, паперові рушники (або електросушарки для рук), антисептичні засоби для обробки рук тощо) Сестра медична Рибак З.І., робітник з обслуговування та ремонту будинків Голець В.І. До 26.08.2021 Директор школи Лучко О.М.
14 Обмеження проведення масових заходів (нарад, зборів тощо) в закритих приміщеннях (окрім заходів необхідних для забезпечення функціонування школи – педагогічних рад, конкурсних комісій, конференцій трудового колективу тощо) ЗДНВР Чергінець І.П., ЗДВР Голець Л.Л., класні керівники 1-11 класів, педагог-організатор Кудіна В.І. Постійно Директор школи Лучко О.М.
15 Забезпечення медичного пункту закладу необхідними засобами та обладнанням (безконтактними термометрами, дезінфекційними, в тому числі антисептичними засобами для обробки рук, засобами особистої гігієни та індивідуального захисту) Сестра медична Рибак З.І., головний бухгалтер Протазова Я.В. За потребою Директор школи Лучко О.М.
16 Забезпечення справності кранів Робітник з обслуговування та ремонту будинків Голець В.І. Постійно ЗДВР Голець Л.Л.
17 Розміщення інформації (плакатів/банерів) про необхідність дотримання респіраторної гігієни та етикету кашлю Сестра медична Рибак З.І., класні керівники 1-11 класів До 31.08.2021 ЗДВР Голець Л.Л.
18 Розробка маршрутів руху здобувачів освіти (задіюються всі можливі входи в приміщення закладу), забезпечення запобігання утворенню скупчення учасників освітнього процесу. ЗДНВР Чергінець І.П. До 01.09.2021 Директор школи Лучко О.М.
19 Вхід та перебування в закладі освіти інших учасників освітнього процесу, зокрема батьків здобувачів освіти, дозволяється з метою захисту прав здобувачів освіти, педагогічних та інших працівників закладу, реалізація ними прав, передбачених законодавством, за умови використання засобів індивідуального захисту, зокрема респіраторів або захисних масок, що закривають ніс та рот, у тому числі виготовлених самостійно, після проведення термометрії та попереднього узгодження відповідних дій з керівником закладу.

Допуск до закладу освіти батьків або супроводжуючих осіб, які супроводжують осіб з інвалідністю, за умови дотримання вимог, не потребує попереднього узгодження з керівником закладу освіти.

Чергові вчителі, технічний персонал відповідно до графіка Постійно Адміністрація школи
20 Опитування учасників освітнього процесу щодо їх самопочуття та наявності симптомів респіраторної хвороби перед початком занять.

У разі виявлення ознак гострої респіраторної хвороби, за відсутності батьків, здобувачі освіти тимчасово ізолюються в спеціально відведеному приміщенні закладу, інформуються батьки (інші законні представники) та приймається узгоджене рішення щодо направлення до закладу охорони здоров’я.

Учителі-предметники, класні керівники 1-11 класів, вихователь ГПД Педь Н.О., сестра медична Рибак З.І. Постійно Адміністрація школи
21 Організація місць для обробки рук антисептичними засобами на вході до всіх приміщень школи. Місця для обробки рук позначаються яскравим вказівником про правила та необхідність дезінфекції рук (банер, наклейка, тощо) Сестра медична Рибак З.І., робітник з обслуговування та ремонту будинків  Голець В.І. Щоденно ЗДВР Голець Л.Л.
22 Забезпечення раціонального використання запасних виходів із приміщення старшої школи (справність дверей, запірного пристрою) Робітник з обслуговування та ремонту будинків  Голець В.І. Щоденно ЗДНВР Чергінець І.П.
23 Забезпечення раціонального використання запасного виходу з приміщення початкової школи (справність дверей, запірного пристрою) Робітник з обслуговування та ремонту будинків  Голець В.І. Щоденно ЗДНВР Чергінець І.П.
24 Виконання розмітки на підлозі, що полегшує організацію двостороннього руху коридорами, виокремлення зон переміщення для різних вікових категорій здобувачів освіти. Класні керівники, робітник з обслуговування та ремонту будинків  Голець В.І. До 18.08.2021 ЗДНВР Чергінець І.П., ЗДВР Голець Л.Л.
25 Забезпечення проведення занять з окремих предметів на відкритому повітрі. Учителі-предметники,  вихователь ГПД Педь Н.О. За можливості ЗДНВР Чергінець І.П.
26 Забезпечення у санітарних кімнатах наявності рідкого мила, антисептичних засобів для рук та паперових рушників (або електросушарок для рук). Використання багаторазових рушників заборонено Сестра медична Рибак З.І., робітник з обслуговування та ремонту будинків  Голець В.І. Постійно ЗДВР Голець Л.Л.
27 Очищення і дезінфекція поверхонь (в тому числі дверних ручок, столів, місць для сидіння, перил, тощо) після проведення занять у кінці робочого дня Сестра медична Рибак З.І., робітник з обслуговування та ремонту будинків  Голець В.І., технічний персонал Щоденно Адміністрація школи
28 Провітрювання навчальних приміщень  впродовж не менше 10 хвилин після кожного навчального заняття Учителі-предметники, технічний персонал Постійно Адміністрація школи
29 Розміщення на території закладу контейнерів/урн з кришкою для використаних масок з чіткою яскравою відміткою «ВИКОРИСТАНІ МАСКИ ТА РУКАВИЧКИ» Сестра медична Рибак З.І., робітник з обслуговування та ремонту будинків  Голець В.І. Щоденно ЗДВР Голець Л.Л.
30 Централізований збір використаних засобів індивідуального захисту, паперових серветок в окремі контейнери (урни) з кришками та поліетиленовими пакетами, з подальшою утилізацією згідно з укладеними угодами на вивіз твердих побутових відходів Сестра медична Рибак З.І., робітник з обслуговування та ремонту будинків  Голець В.І. Щоденно ЗДВР Голець Л.Л.
31 Розробка графіка харчування учнів. Організація мультипрофільного харчування за типом «шведського столу» та шляхом самообслуговування на період карантину не дозволяється ЗДВР Голець Л.Л. До 01.09.2021 Директор школи Лучко О.М.
32 При організації харчування необхідно забезпечити відстань між столами не менше 1,5 м та розміщення за столом не більше 4-х осіб. ЗДВР Голець Л.Л., працівник буфету-роздатки До 01.09.2021,

постійно

Директор школи Лучко О.М.
33 Забезпечення умов для дотриманням працівниками правил особистої гігієни (рукомийники, мило рідке, паперові рушники (або електросушарки для рук). антисептичні засоби для обробки рук, тощо при організації харчування Сестра медична Рибак З.І., робітник з обслуговування та ремонту будинків  Голець В.І. Постійно Директор школи Лучко О.М.
34 Працівник харчоблоку забезпечуються засобами індивідуального захисту із розрахунку 1 захисна маска на 3 години роботи, одноразовими рукавичками, які необхідно змінювати після кожної дії (виробничого процесу на харчоблоці їдальні), не пов’язаних між собою. Засоби індивідуального захисту мають бути в наявності із розрахунку на 5 робочих днів, у т.ч. на 1 робочу зміну – безпосередньо на робочому місці Працівник буфету-роздатки До 01.09.2021 ЗДВР Голець Л.Л.
35 Працівник їдальні, який видає страви або здійснює розрахунок, повинен бути забезпечений захисними окулярами або захисним щитком. Працівник буфету-роздатки До 01.09.2021 ЗДВР Голець Л.Л.
36 Навчання працівника харчоблоку щодо одягання, використання, зняття засобів індивідуального захисту, їх утилізації Сестра медична Рибак З.І. До 01.09.2021 ЗДВР Голець Л.Л.
37 Проведення дезінфекційних заходів у салоні шкільного автобуса в кінці робочого дня Сестра медична Рибак З.І, водій автобуса Заїчка О.В. Щоденно ЗДВР Голець Л.Л.
38 Водій, вихователь для супроводу дітей забезпечуються засобами індивідуального захисту (із розрахунку 1 маска на 3 години роботи), антисептичним засобом для обробки рук Сестра медична Рибак З.І, водій автобуса Заїчка О.В., вихователь для супроводу дітей Головирін С.О. До 01.09.2021 ЗДВР Голець Л.Л.
39 Щоденний контроль за станом здоров’я водія та проведення температурного скринінгу до початку робочого дня Водій автобуса Заїчка О.В., медпрацівники АТП Щоденно ЗДВР Голець Л.Л.
40 Вхід до салону автобуса при наявності засобів індивідуального захисту (респіратора або захисної маски) Вихователь для супроводу дітей Головирін С.О. Щоденно ЗДВР Голець Л.Л.
41 Перевезення пасажирів у межах кількості місць для сидіння Водій автобуса Заїчка О.В., вихователь для супроводу дітей Головирін С.О. Щоденно ЗДВР Голець Л.Л.
42 Інформування щодо встановлених обмежень в умовах карантину при вході до закладу ЗДВР Голець Л.Л. До 16.08.2021 Директор школи Лучко О.М.
43 Розміщення інформації щодо встановлених обмежень в умовах адаптивного карантину, текстів інструктажів, правил підвезення дітей на шкільному сайті Адміністратор сайту Гопко З.Г. До 28.08.2021 ЗДНВР Чергінець І.П.

 

 

 

Заступник директора з виховної роботи                       Л.ГОЛЕЦЬ